- Operatorul datelor cu caracter personal
Sport Vision Trading SRL, cu sediul in str. Dinu Vintila 11, Eurotower Building, etaj. 7, Bucuresti, Romania prelucreaza datele personale ale salariatilor, clientilor si partenerilor sai in calitate de operator asociat impreuna cu Sport Vision d.o.o, cu sediul in Milentija Popovica 5/V, 11070, Belgrad, Serbia, denumiti in continuare in mod colectiv „Sport Vision”.
- Solicitări cu privire la Politica de stocare a datelor personale (retenție)
Operatorii asociati stocheaza și prelucreaza datele personale ale clientilor, salariatilor si partenerilor in situatia in care acestea au fost furnizate voluntar, cum ar fi prin completarea unui formular de contact, prin abonarea la newsletter-ul companiei sau prin crearea unui cont. De asemenea stocam si prelucram datele personale ale partenerilor, clientilor, angajatilor precum si cele ale candidatilor in vederea indeplinirii unor obligatii legale, sau contractuale pentru realizarea unui interes legitim sau in baza consimtamantului acestora.
Pentru intrebari legate de protectia datelor personale, pentru a va exercita drepturile sau pentru a inregistra o reclamatie, contactati Sport Vision Trading SRL utilizand datele de mai jos.
Ne puteți contacta expediind un mesaj prin poștă la următoarea adresă:
- Bucuresti, sector 2, strada Dinu Vintilă nr. 11, clădirea Eurotower, etaj 7.
Detalii pentru contactarea responsabilului cu protecţia datelor al Sport Vision:
Sport Vision are un responsabil pentru protecţia datelor (“DPO – Data Protection Officer”) căruia îi puteţi adresa întrebările dumneavoastră.
Detalii pentru contactarea DPO:
E-mail: protectiadatelor@sportvision.ro
Adresa poştală: Bucuresti, București, sector 2, strada Dinu Vintilă nr. 11, clădirea Eurotower, etaj 7.
În atenţia: DPO Sport Vision.
- Politica de stocare
Politica de stocare din cadrul Sport Vision este un instrument care asigură că cerințele Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR), legile și reglementările relevante din domeniul protecției datelor cu caracter personal sunt respectate cu strictețe. Această politică, se referă, în principal, la principiul limitării reținerii în timp a datelor cu caracter personal prelucrate și care presupune stocarea acestora numai pentru o perioadă de timp necesară scopurilor pentru care sunt procesate aceste date. Politica de stocare (retenție) a datelor personale este destinată în primul rând ca o resursă favorabilă activității companiei, care va aloca perioade de retenție relevante în toate domeniile de activitate și departamentele companiei, permițând desfășurarea activităților de eliminare/ștergere a adatelor personale într-o manieră consecventă și controlată.
- Perioadele de retenție (stocare)
Perioadele de stocare a datelor cu caracter personal sunt specificate în tabelul de mai jos și se aplică pentru toate formatele de înregistrări, adică hârtie și electronice, cu excepția cazului în care se specifică altfel în prezenta Politică.
DEPARTAMENT |
ACTIVITATE DE PRELUCRARE |
PERIOADA DE RETENȚIE |
MARKETING |
Formulare de campanie in format fizic Formulare de abonare la newsletter in format fizic |
30 de zile de la finalizarea campaniei 30 de zile de la data completarii, dupa care sunt stocate in format electronic pana la interventia unei dezabonari |
MARKETING |
Formulare de abonare la newsletter in format electronic |
Pana la momentul dezabonarii |
MARKETING |
Documente care atesta câștiguri sau premii acordate in baza concursurilor si extragerilor la sorti |
10 ani de la data încheierii acestora |
MARKETING |
Informații despre participarea la concursuri cu premii |
3 ani de la data finalizării concursului |
MARKETING |
Informații despre participarea in cadrul unor campanii organizate pe paginile companiei din rețelele de socializare |
3 ani de la data finalizării campaniei |
MARKETING |
Datele prelucrate in interesul nostru legitim |
vor fi procesate pentru o perioada maxima de 5 ani, dupa care vor fi anonimizate si prelucrate in scopuri statistice.
|
MARKETING |
Liste beneficiari programe de fidelitate |
Pe toata perioada programului de fidelitate; stergerea datelor are loc in termen de 30 de zile de la incetarea programului de fidelitate care a generat beneficiile respective, daca clientul nu aplica pentru alt program de beneficii |
CUSTOMER SERVICE |
E-mailuri / Notificari scrise primite de la clienti pentru formularea unei reclamații |
3 ani de la data primirii in format fizic cat și in format electronic |
CUSTOMER SERVICE |
E-mailuri / Notificari scrise primite de la clienti pentru solicitări legate de activitatea comerciala a companiei |
3 ani de la data primirii in format fizic cat și in format electronic |
CUSTOMER SERVICE |
E-mailuri/ Notificari /Adrese scrise primite de la client pentru solicitări legate de activitățile de prelucrare a datelor personale |
3 ani de la data primirii atât in format fizic cat și in format electronic |
CUSTOMER SERVICE |
Apeluri telefonice înregistrate
|
6 luni de la data apelului cu excepția cazului in care apelul trebuie păstrat in scop probator, caz in care compania decide perioada pentru care apelul respectiv va fi stocat (nu mai mult de 10 ani)
|
CUSTOMER SERVICE |
Imagini camere supraveghere video |
30 de zile cu exceptia situatiei in care materialul trebuie pastrat in scop probator, caz in care compania decide perioada pentru care va fi stocat de la caz la caz si in functie de durata investigatiilor (nu mai mult de 10 ani) |
CUSTOMER SERVICE |
Baza de date din cadrul CUSTOMER SERVICE care include orice solicitare a clienților |
Ștergere din 3 in 3 ani |
ONLINE |
Comenzile online |
3 ani, cu exceptia comenzilor plasate prin utilizarea contului de client care sunt accesibile in contul de client pe intreaga durata de existenta a respectivului cont activ; |
ONLINE |
Datele personale prelucrate pentru a crea contul pe website-ul nostru |
vor fi pastrate atata timp cat contul dvs. este activ. Conturile de client nefolosite timp de 3 ani sunt considerate inactive si pot fi sterse automat. |
ONLINE |
Datele prelucrate in baza consimtamantul dvs. |
vor fi procesate in perioada de valabilitate a consimtamantului dvs. sau pana cand veti alege sa va retrageti consimtamantul sau datele nu vor mai fi necesare; |
LOGISTICA |
NIR-uri, AWB-uri, Avize de expeditie, CMR - uri |
3 ani |
FINANCIAR |
Documente financiar contabile, declaratii, inregistrari, corespondenta |
10 ani sau conform termenului legal pentru care avem obligatia sa le pastram
|
FINANCIAR |
Rapoarte de audit, corespondenta cu autoritatile fiscale si vamale, |
Pe toata perioada de existenta a societatii |
FINANCIAR |
rapoarte de inspectie fiscala, contestatii fiscale, plangeri, amenzi si dovezi de plata ale amenzilor |
Pe toata perioada de existenta a societatii |
RESURSE UMANE |
Contracte de munca, inregistrari REVISAL, adeverinte si alte documente de personal, condici de prezenta |
10 ani de la data incetarii contractului / eliberarii documentului, sau conform prevederilor legale in vigoare |
RESURSE UMANE |
Documente medicale, documente privind concedii medicale,
|
10 ani
|
RESURSE UMANE |
Datele personale din procesul de recrutare
|
12 luni de la terminarea procesului de recrutare / selectie a postului vacant; |
RESURSE UMANE |
State de plata |
50 de ani
|
RESURSE UMANE |
Cv-uri si scrisori de intentie |
Pana la finalizarea fiecarei proceduri de selectie, respectiv maxim 12 luni |
JURIDIC |
Contracte, avize, autorizatii, corespondenta comerciala si corespondenta cu autoritatile, documente privind inregistrarile societatii, rapoarte expertiza |
10 ani |
IT |
Arhivare/stergere corespondenta electronica |
Periodic din 12 in 12 luni
|
IT |
Salvare log-uri si data privind incidentele/tentative de acces neautorizat |
Maxim 3 ani |
- Ștergerea datelor
Puteți solicita ștergerea datelor cu caracter personal trimițând un email pe adresa protectiadatelor@sportvision.ro în care trebuie să precizați următoarele:
- Datele dumneavoastră de contact pentru transmiterea răspunsului/punctului de vedere al companiei;
- Numele dumneavoastră;
- Activitățile de prelucrare prin care datele au fost colectate sau procesate (campanii de marketing, promoții, etc.);
- Tipul datelor colectate sau prelucrate pe care doriți să le ștergeți;
- Numărul total de înregistrări care trebuie șterse;
Termenul de răspuns la solicitarea transmisă este de 30 zile de la data transmiterii solicitării. In anumite cazuri, complexitatea solicitării dumneavoastră implică necesitatea prelungirii termenului de răspuns pentru o perioadă care nu va depăși 30 de zile lucrătoare de la data transmiterii solicitării. În acest sens, Responsabilul cu protecția datelor desemnat la nivelul companiei va comunica situația solicitării transmise.
În măsura în care solicitarea transmisă, se va soluționa după evaluarea acesteia în cadrul Sport Vision, odata cu ștergerea datelor dumneavoastră, vom trimite în atenția dumneavoastră un document care reprezintă punctul de vedere al companiei cu privire la solicitarea dumneavoastră și acțiunile întreprinse, prin mijlocul de comunicare agreat. Documentul va cuprinde cel puțin următoarele informații:
- Scopul/scopurile pentru care datele dvs personale au fost prelucrate;
- Datele care au fost șterse/eliminate/distruse;
- Numărul de înregistrări eliminate.
Orice astfel de comunicare va fi stocata in format fizic, pentru o perioadă de 3 ani de la data transmiterii notificării, urmând ca după această perioadă documentul original să fie distrus. Dacă punctul de vedere a fost transmis prin email, acesta va fi stocat pe serverele companiei o perioadă de 3 ani de la data transmiterii acestuia pe adresa de mail furnizată, dupa care va fi șters.
Dacă trimiteți o solicitare către Sport Vision în vederea accesului la activitătile de procesare a datelor dumneavoastră personale, vă rugăm să aveți în vedere că, din cauza procesării continue a datelor personale ale clientilor si partenerilor nostri și luând în considerare rutina stabilită în sistemele noastre pentru ștergerea informațiilor prelucrate, Sport Vision va furniza informațiile deținute în momentul în care vă trimitem răspunsul, chiar dacă acestea diferă de informațiile pe care le-am avut stocate la data trimiterii solicitării.
- Dezvoltare continuă
Perioadele de retentie a datelor personale vor fi menținute de către Sport Vision care va efectua modificări, completări și actualizări, ori de câte ori legislația, orientările Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau modificările organizaționale sau structurale ale Sport Vision, impun aceste schimbări.
- Actualizări
Politică noastră confidentialitate este supusa unei revizuiri permanente și poate fi modificată din când în când (în general, pentru a respecta legislația și practicile privind protecția datelor). Versiunile actualizate vor fi publicate pe pagina noastră web.