PROCEDURA DE RETUR

 

Actualizata la data de : 11.04.2024

 

Produsele achiziționate la distanță (online) de către consumatori se pot returna conform dispozițiilor OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii asa cum a fost completata, modificata si rectificata ("Ordonanța”). Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului intenția de renunțare, neechivoc , in termen de 30 de zile calendaristice începând cu ziua următoare primirii produsului, indiferent indiferent de motiv si fără nicio justificare.

Produsul se va returna de către cumpărător in aceleași condiții in care a fost livrat, respectiv fără urme de uzura sau deteriorare a produsului sau a ambalajului/cutiei, fără sa prezinte urma de utilizare sau uzura, împreuna cu toate etichetele si documentele fiscale primite împreună cu acestea.

Prezenta procedura de retur se completează in mod corespunzător cu termenii si condițiile de vânzare aplicabile tuturor clienților.

CUM RETURNEZI?

Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs achiziționat online, ai la dispozitie 4 (patru) modalitati simple de a face returul:

 

  1. RETURNAREA PRODUSELOR LA CURIER
  1. Returul prin curier se poate realiza prin orice firma de curierat la adresa Str. Portului Nr 1, Zona Libera, VLD, Giurgiu. VA RUGAM NU RETURNATI PRODUSELE la sediul social din BD. Tudor Vladimirescu  ( insa nu si prin Posta Română).
  2. Impacheteaza produsele in mod responsabil, impreuna cu factura si formularul de retur si preda-le firmei de curierat.
  3. In masura in care iti este imposibil sa ajungi la curier, ne poti anunta si te vom ajuta cu trimiterea unui curier la adresa pentru ridicarea coletului la un cost preferential.
  4. Odata ce inregistram solicitarea ta de retur, te te vom tine la curent cu statusul acesteia prin e-mail despre statusul comenzii.
  5. Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite printr-un email in care vom confirma procesarea returului.

IMPORTANT! Un formular de retur este aferent unei singure comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa adaugi in colet fiecare formular pentru fiecare produs returnat.

 

  1. RETURNAREA IN PUNCTELE  CLICK&COLLECT
  1. Daca doriți sa efectuați un retur la produsele achiziționate prin opțiunea Click&Collect, va rugam sa  predați produsul/produsele in magazinul de unde ați ridicat coletul sau sa trimiteți prin orice firma de curierat (a nu se trimite prin Posta) la adresa specificata pe factura in termen de maxim 30 de zile de la primirea acestuia.
  2. Va informam ca pentru acest retur, opțiunile disponibile sunt schimbul de marime sau restituirea contravalorii produselor intr-un cont bancar valid in RON specificat pe formularul de retur. Procesarea returului se va efectua in termen de maxim 14 zile de la recepționarea coletului de către firma noastră.

 

  1. PROCEDURA RETUR EASYBOX by SAMEDAY

Returul va fi efectuat prin curier la adresa specificata pe factura primita in colet conform punctului (i) de mai sus si urmând aceiași pași.

IMPORTANT! Procedura de retur nu se realizează prin intermediul unui EASYBOX ci prin intermediul curierului.

 

  1. RETURNAREA PRODUSELOR DIRECT IN MAGAZINELE BUZZ

Daca vrei sa returnezi produsele , vino in oricare din magazinele BUZZ din tara si ai posibilitatea de a lasa produsul direct la casa, returul urmand a fi procesat online.. Vei evita astfel timpii de asteptare la curier.

 

IMPORTANT! Indiferent de modalitatea de retur pentru care ai optat, rambursarea banilor se va face doar prin transfer bancar doar in lei, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data recepționarii produselor, conform celor de mai jos. Ne rezervam dreptul de a amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul returului sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către BUZZ (exceptand situatia in care sunt predate in magazinele BUZZ), luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Cu excepția situației in care ati optat pentru plata prin intermediul partenerului Klarna (situație in care Klarna va gestiona rambursarea banilor), in toate celelalte situații, rambursarea banilor se va realiza de către BUZZ in condițiile descrise in cuprinsul prezentului document.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de către client. Atenție, costul de transport inițial nu se returnează decât in cazurile in care ti s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; Daca te regăsești in unul din aceste cazuri menționate iți recomandam sa ne contactezi imediat prin e-mail la www.buzzsneakers.ro  atașând inclusiv poze relevante cu problema constatata. 

Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai in cazurile limitativ menționate in acest paragraf, respectiv daca s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform din culpa BUZZ.

 

Pentru a beneficia de dreptul de retur, respectiv de retragerea din contract si indiferent de modalitatea de retur pentru care ai optat trebuie să completezi Formularul de Retur pe care l-ai primit împreună cu produsele în coletul trimis de BUZZ sau să folosești exemplarul pe care îl poți descărca de pe site (descarca aici).

Se pot returna unul, mai multe produse sau toate produsele din comanda ta.

 

CE CONDITII TREBUIE SA INDEPLINEASCA PRODUSUL RETURNAT?

 

  1. Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.

 

  1. Iti recomandam sa probezi produsele strict la interior, sa nu prezinte semne de purtare si fara sa aiba etichetele indepartate. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compoziție nu poate fi acceptat. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzata.

 

CE PRODUSE NU POT FI RETURNATE?

 

Conform dispozițiilor OUG 34/2014, următoarele categorii de produse nu se pot returna:

  1. Produse ce nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (lenjerie, măști, produse de îngrijire personală etc);
  2. Nu se acceptă returnarea produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  3. Nu se accepta returnarea produselor personalizate conform cerințelor clientului.

 

CUM SE POATE SCHIMBA MARIMEA?

 

  1. În cazul în care mărimea nu este bună și dorești să schimbi produsul cu o mărime diferită, te rugăm să completezi formularul de retur, unde vei specifica mărimea pe care o dorești. 

IMPORTANT! Te rugam sa completezi datele necesare plații in formular deoarece exista posibilitatea ca la momentul procesării returului sa nu mai existe stoc disponibil pentru mărimea dorita.

 

  1. Această schimbare se va face in termen de 14 zile de la primirea returului, în limita stocului disponibil cu privire la noua mărime. 

Dacă noua mărime solicitată nu este pe stoc, se va restitui contravaloarea prețului plătit pentru produsul returnat, in contul bancar din formularul de retur.

 

  1. Produsul pe care dorești să-l schimbi trebuie trimis către noi prin curier, Str. Portului Nr 1, Zona Libera, VLD, Giurgiu (te rugam sa nu expediezi prin Posta Romana sau către Sediul Social) astfel cum este descris procesul la punctul (i), contravaloarea transportului fiind suportat de către Dvs. sau ne poți contacta pentru a trimite noi un curier si vei beneficia de o taxa la un cost preferențial.

 

REGULI APLICABILE PRODUSELOR ACHIZITIONE ONLINE

CU CARDUL CADOU BUZZ.

 

In situația in care a fost utilizat un CARD CADOU BUZZ pentru achizitia si plata unor produse ce sunt ulterior returnate conform prezentei proceduri, restituirea contravalorii comenzii se va realiza in contul bancar indicat pe formularul de retur in termenul general de 14 zile de la data efectuarii returului. Pentru evitarea oricărui dubiu, menționam ca restituirea contravalorii comenzii pe cardul bancar va cuprinde suma achitata cu cardul Cadou BUZZ si inclusiv orice sume suplimentare plătite cash la livrare pentru situația in care valoarea comenzii a fost mai mare decât soldul Cardului Cadou. Schimbul de produse nu face obiectul prezentei reguli.

 

Cardurile Cadou BUZZ nu pot fi returnate. Pentru mai multe detalii referitoare la achizitia si utilizarea cardurilor Cadou BUZZ, inclusiv in magazinele Tike sau Buzz, va rugam sa consultati Termenii si Conditiile aferente Cardului Cadou BUZZ, aici.

 

CONDITII GENERALE APLICABILE RETURURILOR SI DATE DE CONTACT

 

  1. Va informam ca in conformitate cu Ordonanța, beneficiați de un termen de solicitare retur de 30 zile calendaristice valabil de la data la care ați intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier.
  2. Prevederile Ordonanței se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor.
  3. In conformitate cu Ordonanța, clientul (persoana fizica) care dorește sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aibă in vedere următoarele aspecte:
  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line.
  • Clientul poate renunța la decizia de retur in orice moment, dar dupa ce produsul returnat a intrat in posesia furnizorului costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atribuțiile exclusive ale clientului.
  • In cazul în care clientul solicită returnarea produsului trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul pe care doreste sa-l returneze;
  • Produsul returnat trebuie sa fie însotit de toate etichetele cu care a fost livrat si sa nu prezinte semne de purtare.

 

Articolele returnate vor fi inspectate in momentul in care ajung la noi. BUZZ isi rezerva dreptul de a refuza orice produs returnat care nu îndeplinește condițiile de mai sus si astfel nu poate fi revândut ca nou.

 

Consumatorul poarta raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii Produselor daca, in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii Produselor, se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre acesta sau daca nu este insotit de accesoriile, cutia si etichetele originale (acestea facand corp comun cu produsul achizitionat). Nu indepartati etichetele produsului si nu aruncati sau deteriorati cutia acestuia decat daca ati hotarat sa il pastrati.  

In cazul returului fara ambalaj si accesorii, acesta nu mai poate fi pus in vanzare la pretul la care a fost vandut catre tine, caz in care diminuarea de valoare in procent de [.]% din pretul de achizitie va fi suportat de catre tine. Suma reprezentand valoarea de diminuare va fi retinuta din pretul platit pentru acesta, consumatorului urmand sa-i fie returnata doar diferenta.

IMPORTANT! Raportat la modalitățile de plata, daca la momentul plasării comenzi ați optat pentru plata prin intermediul partenerului Klarna, indiferent ca ați realizat o plata totala sau o plata parțiala (prima rata) a comenzii dvs, va informam ca returnarea banilor nu se va realiza de către BUZZ ci direct de către partenerul Klarna, ulterior procesării si confirmării returului de către BUZZ Returul banilor se va realiza in aceleași condiții si aceleași termene menționate in cuprinsul prezentului document. Pentru mai multe detalii, va îndemnăm sa consultați si Termenii si Condițiile specifice pentru serviciul de cumpărături Klarna, disponibile in cadrul următorului link: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/ro_ro/user.

Costul de transport initial nu se returneaza decat in cazurile in care vi s-a livrat un produs diferitincomplet sau neconform; daca va regasiti in unul din aceste cazuri mentionate va recomandam sa ne contactati imediat prin email la online@buzzsneakers.ro atasand si poze relevante cu problema constatata. Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai in cazurile mentionate in acest paragraf (daca s-a livrat un produs diferitincomplet sau neconform).

 

In situația in care produsul primit prezinta defecte, te rugam sa  iei legatura cu noi utilizand următoarele detalii de contact:

Telefon :  (+40)031.229.94.33

Mail: online@buzzsneakers.ro

Toate produsele noastre beneficiază de garanție comerciala de 30 de zile calendaristice.