TERMENE SI CONDITIILE PROGRAMULUI SPORT & BONUS
Actualizate la data de: AUGUST 2023
SPORT VISION TRADING SRL, o societate constituită funcționând în conformitate cu dispozițiile legale române, având sediul în București, sector 2, Str. Dinu Vintilă, nr.11, Eurotower, etaj 7, cod poștal 021101, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J40/14169/2019, CUI 33878190, având contul IBAN: R081 BACX 0000 0010 9435 8000, deschis la Banca UniCredit, reprezentată de Mario Dinulescu, având calitatea de Director General, denumit în continuare „Sport Vision" sau „Organizator”, al programului „Sport&Bonus" (in continuare "Programul"), in baza caruia este emis cardul „Sport&Bonus" (in continuare "Cardul"), ce va ofera accesul la o serie de beneficii (promotii, discounturi si puncte bonus), astfel cum este detaliat in prezentul document. Acest set de Termeni și Condiții („T&C-ul Programului”) guvernează raporturile juridice dintre Organizator si Parteneri și Clienții eligibili care aderă la Program ("Beneficiari” sau „ Membri Beneficiari”). Organizatorul are dreptul să implice oricand subcontractori și/sau alte societăți ale Grupului Sport Vision pentru prestarea serviciilor aferente prezentului Program si de asemenea are dreptul de a înrola in Program orice Parteneri aderenți.
si
SPORT TIME TRADE SRL, o societate constituită și funcționând în conformitate cu dispozițiile legale române, cu sediul în București, Sectorul 2, Str. Dinu Vintilă, nr 11, etaj 15, cod poștal 021101, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/10036/2019, CUI 41465011, având contul IBAN: R023 BACX 0000 0019 3728 4000, deschis la banca UniCredit Bank SA, denumit in continuare „Sport Time" sau „Partener aderent”
Cu excepția aspectelor special reglementate prin T&C-ul programului, raporturile contractuale și orice alte drepturi și obligații dintre dvs., în calitate de client al societăților, și organizatorul programului sunt guvernate de termenii și condițiile aplicabile website-ului („T&C Generale”) precum și, după caz, de oricare alte seturi de termeni și condiții special aplicabile / raporturi juridice cu societatile.
Organizatorul este unic operator al bazei de date cu caracter personal pentru toti Beneficiarii inregistrati ai programului si singura entitate prin intermediul careia se vor emite Cardurile de membru al Programului.
- Dobandirea calitatii de Beneficiar al Programului
Înrolarea în Program este gratuită și voluntară. Înrolarea se poate realiza pentru moment doar prin intermediul magazinelor Organizatorului si Partenerilor aderenti, la nivel național. Beneficiar al Programului si al Cardului, poate deveni orice persoana care a implinit 18 ani, care are domiciliul in Romania si care completeaza formularul de aderare la unul din punctele de vanzare incluse in Program, in format fizic sau prin mijloace electronice. Aderarea la programul Sport & Bonus nu este disponibila prin intermediul magazinelor online operate de Organizator si Partener, insa utilizarea beneficiilor aferente cardului Sport & Bonus existent poate avea loc si cu ocazia plasarii comenzilor online. Calitatea de Beneficiar al programului poate fi accesata doar de persoane fizice si este gratuita.
Prin acceptarea T&C-ului Programului si semnarea formularului de aderare, Beneficiarul declara si garanteaza ca:
a) toate informațiile furnizate sunt complete, adevărate și exacte și că le va menține actualizate pe durata deținerii calității de Beneficiar;
b) înțelege și este de acord că înscrierea în Program este permisă unei singure persoane deținând la un moment dat un singur cont de Beneficiar activ;
c) înțelege și este de acord că, pe lângă prevederile din T&C-ul Programului, anumite raporturi comerciale pot fi guvernate de reguli speciale, inclusiv sub aspectul condițiilor de participare și / sau premiere. Orice astfel de reguli vor fi publicate separate in cadrul unor Regulamente specifice;
d) Organizatorul are dreptul în mod unilateral să modifice, suplimenteze și să îmbunătățească periodic Programul și/ sau optiunile puse la dispozitie prin intermediul Programului. Organizatorul poate adăuga sau elimina în mod unilateral funcționalități ori funcții ale Programului, sau pot limita aplicabilitatea Programului.
Pentru dobandirea calitatii de Beneficiar al Programului, prin completarea formularului de aderare, vor fi furnizate urmatoarele date obligatorii: prenumele si numele, numarul telefonului mobil, data nasterii si in mod optional emailul. Datele mentionate sunt necesare pentru ca Beneficiarul sa poata fi inscris in Program si pentru a fi posibila identificarea si distingerea Beneficiarilor precum si transmiterea comunicarilor aferente Programului catre Beneficiari.
Detalii complete despre prelucrarea Datelor cu caracter personal si drepturile detinute de Beneficiari se regasesc in Nota de Informare aferenta Programului disponibila la Anexa nr. 1 din prezentele Termene.
- Obținerea Cardului de Membru
După înrolarea în Program prin intermediul formularului de aderare, Beneficiarului i se va aloca automat un Cod de client/ID unic emis în format digital împreuna cu un Card de membru in format fizic conținând un cod de bare unic asociat contului de Membru.
Cardul de Membru asigură Beneficiarilor accesul la toate Beneficiile incluse în Program astfel cum sunt acestea sunt detaliate mai jos, cu respectarea prevederilor prezentului document.
- Magazinele participante la Program
Prin intermediul Programului beneficiati de promotii, discounturi si puncte bonus in magazinele fizice si online ale Partenerilor Programului. Programul Sport&Bonus este aplicabil in urmatoarele concepte de retail: magazinele fizice “Sport Vision”, magazinele fizice “BuzzSneackers”, magazinele fizice “Tike”, magazinele fizice “Nike” si magazinele online www.sportvision.ro, www.buzzsneakers.ro si www.tike.ro (“Magazine Participante”). Programul Sport&Bonus poate deveni aplicabil si in orice alt concept care va fi adaugat la Program la un moment ulterior, urmand a fi notificati in acest sens.
- Conditii de participare la Program si de utilizare a Cardului
Persoana fizica se poate inregistra o singura data in program si poate avea un singur card Sport & Bonus. Sport Vision si Sport Time isi rezerva dreptul ca, in orice moment, sa verifice identitatea persoanei care prezinta Cardul in vederea obtinerii beneficiilor aferente.
Lista Partenerilor, precum si lista punctelor de vanzare alese in care se aplica Programul, modalitatea de inregistrare, culegere de puncte si beneficiile Programului sunt disponibile in anexa la prezentul Regulamentul sau pot fi verificate oricand pe www.sportandbonus.com, www.sportvision.ro, www.buzzsneackers.ro si www.tike.ro sau in unul din punctele de vanzare ale Partenerilor Programului.
Pentru a obtine puncte sau pentru a beneficia de vreuna din facilitatile Programului, (i) pentru magazinele fizice, Beneficiarul Programului are obligatia, inainte de efectuarea platii, de a prezenta Cardul personalului Operatorilor din cadrul magazinelor participante, la care se efectueaza tranzactia; (ii) pentru comenzile plasate online, inainte de finalizarea comenzii, Beneficiarul Programului va introduce datele cardului sau Sport & Bonus in campurile marcate corespunzator.
MEMBRUL VA PIERDE DREPTUL DE A BENEFICIA DE PROMOȚIE / VOUCHER DACĂ PRODUSELE SUNT ACHITATE, IAR BONUL FISCAL ESTE EMIS FĂRĂ SCANAREA PREALABILĂ A CARDULUI SAU FARA INRODUCEREA DATELOR IN CAMPURILE AFERENTE, DIN CULPA ACESTUIA.
Înrolarea în Program permite Membrilor să acumuleze, în condițiile descrise mai jos, puncte („Puncte Sport&Bonus”) ce vor fi asociate contului său. Tipul, numărul, valabilitatea, condițiile de colectare și de folosire a acestor Puncte pot fi modificate oricând de către Organizator pe durata valabilității Programului. Organizatorul nu vor fi responsabil pentru folosirea neadecvată (de ex., activarea eronată a unui beneficiu) de către Membri sau pentru neutilizarea Punctelor Sport&Bonus acumulate într-o anumită perioadă de timp.
Punctele Sport&Bonus se pot verifica in magazinele Organizatorului si pe landing page-ul: https://www.sportandbonus.com/ro/ .
Acumularea Punctelor Sport&Bonus se face la fiecare achiziție de produse din magazinele participante (“Sport Vision”, “BuzzSneackers”, “Tike” si “Nike”) si magazinele online www.sportvision.ro, www.buzzsneakers.ro si www.tike.ro, Beneficiarul castiga 1 punct pentru fiecare 4 RON cheltuiti. Punctele câștigate în timpul achizițiilor online sunt adăugate în contul utilizatorului la 30 de zile de la plasarea comenzii. Punctele sunt acumulate pe o perioada de 365 zile de la ultima achizitie. In functie de consum si punctele cumulate in aceasta perioada, Beneficiarul primeste un discount cu cardul Sport&Bonus in limitele de: 0%, 3%, 5%, 7% si 10%, dupa cum urmeaza:
- Daca Beneficiarul a acumulat 0-124 puncte in perioada de 365 zile de la ultima achizitie, acesta se va incadra pragului de discount 0%.
- Daca Beneficiarul a acumulat 125-249 puncte in perioada de 365 zile de la ultima achizitie, se va incadra pragului de discount de 3%.
- Daca Beneficiarul a acumulat intre 250-499 puncte in perioada de 365 zile de la ultima achizitie, acesta se va incadra pragului de discount de 5%.
- Daca Beneficiarul a acumulat intre 500-749 puncte in perioada de 365 zile de la ultima achizitie, acesta se va incadra pragului de discount de 7%.
- Daca Beneficiarul a acumulat peste 750 puncte in perioada de 365 zile de la ultima achizitie, acesta se va incadra pragului de discount de 10%.
Ex: un Beneficiarul care a achizitionat produse in valoare de 492 RON din magazinele fizice si online participante in perioada de 365 zile de la ultima achizitie, va primi 123 puncte si se va incadra automat la pragul de 3% discount la urmatoarele achizitii.
Punctele obtinute si pragul de discount se vor reseta automat la finalul celor 365 zile de la ultima achizitie. Discountul este acordat Beneficiarului in momentul in care acesta cumuleaza punctele necesare pentru a se incadra urmatorului prag de discount, dupa prelucrarea informatiilor despre cumparare care nu depaseste cel mult 5 zile.
Beneficiile castigate cu ocazia unei cumparaturi se anuleaza dupa 365 zile de la ultima achizitie.
Beneficiile programului se pot cumula si cu alte beneficii valabile in magazinele participante ale Partenerilor, cu exceptia situatiilor indicate expres ca fiind excluse.
In cazul desfiintarii Programului toate beneficiile acumulate pana la acel moment vor putea fi folosite in termen de 30 de zile de la publicarea anuntului referitor la desfiintarea Programului.
Beneficiile colectate pe cardul de membru nu pot fi inlocuite cu bani in numerar.
In cazul efectuarii de cumparaturi cu ajutorul unui card cadou, nu se poate beneficia de facilitatile Programului Sport&Bonus.
- Beneficii aditionale
Beneficiarul Programului se poate folosi si de urmatoarele facilitati suplimentare:
- "Discount de Bun-Venit" - discount de 5% extra la prima achizitie in magazinele participante,
- „Redus cu card Sport&Bonus” – produse al caror pret este redus cu card Sport&Bonus,
- „Cadou cu card Sport&Bonus” – produse impreuna cu care se acorda cadouri mentionate vizibil si "Oferte speciale" - oferte periodice, special create pentru Beneficiarii Programului.
Membrii Programului vor fi informati in legatura cu disponibilitatea accesarii beneficiilor aditionale, informatii ce vor fi comunicate si in magazinele Partenerilor.
- Pierderea sau furtul Cardului
In cazul pierderii sau furtului Cardului, Beneficiarul Programului are obligatia de a bloca cardul si de a declara disparitia cardului la call center, apeland numarul 031.112.0123 in termen de 24 de ore de la constatarea pierderii sau furtului. Organizatorul vor bloca cardul daca vor constata ca este folosit de alta persoana decat Beneficiarul Programului, inregistrat conform datelor detinute de Parteneri pentru a se impiedica folosirea sa cu rea credinta.
Daca Beneficiarul Programului are acumulate beneficii pe cardul disparut, Organizatorul va transfera beneficiile adunate de pe cardul disparut pe cardul nou, la cererea Beneficiarului programului. Daca Beneficiarul Programului nu declara pierderea cardului, Organizatorul nu sunt responsabili pentru eventuala folosire cu rea credinta si pentru pierderea beneficiilor.
- Modificarea datelor si încetarea sau suspendarea calității de Membru
- Modificarea datelor:
Beneficiarul Programului are dreptul sa modifice datele pe care anterior le-a furnizat Partenerilor si sa revoce calitatea de Beneficiar al Programului, prin e-mail la adresa: www.buzzsneakers.ro sau la numarul de telefon 031.112.0123.
- Încetarea calității de Membru Beneficiar:
- Încetarea acordului la inițiativa Membrului Beneficiar:
Beneficiarul programului are de asemenea dreptul, prin apelarea Call center-ului, sa revoce folosirea Cardului, cu returnarea Cardului catre emitent, în orice moment, fără notificare și indiferent de motiv. Valabilitatea cardului inceteaza de la momentul in care Organizatorul primeste instiintarea privind incetarea calitatii de membru si returnarea cardului si au obligatia de a sterge datele privind respectivul Beneficiar al Programului din bazele de date, cu exceptia situatiei in care este justficata stocarea acestora in conformitate cu regulile politicilor de retenție ale Organizatorului.
În cazul în care Membrul denunță acordul cu Organizatorul,
a) nu va avea dreptul să solicite de la Organizator recuperarea sau reconstituirea conținutului contului de Membru al Programului;
b) nu va mai fi eligibil pentru atribuirea vreunui premiu acordat în cadrul Programului, cu excepția cazului în care prin regulamentele de organizare și participare specifice se stabilește altfel;
- Încetarea acordului la inițiativa Societății:
Suspendarea și încetarea din cauze neimputabile Membrului Beneficiar:
a. Organizatorul poate suspenda sau întrerupe complet funcționarea Programului și/sau furnizarea oricărei părți din acesta în mod unilateral.
b. Membrul Beneficiar va fi informat în prealabil prin e-mail / SMS cu privire la o astfel de suspendare sau întrerupere permanentă. În cazul în care funcționarea Programului va fi permanent întreruptă, acordul dintre Organizator și Beneficiari ce face obiectul acestui set de T&C, precum și a oricăror alți termeni și condiții speciale vor fi considerate denunțate.
- Încetarea din cauze imputabile Clientului Participant
Organizatorul are dreptul să înceteze acordul cu Membrul Beneficiar stabilit în baza acestui set de T&C, fără nicio formalitate suplimentară, în cazul în care Membrul Beneficiar nu respectă prevederile acestui set de T&C și / sau din orice alte regulamente aplicabile opțiunilor oferite de Organizator în cadrul Programului, în mod individual. În aceste cazuri, Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude accesul respectivului Membru Beneficiar la Program și/sau la oricare părți din acesta, putând inclusiv dezactiva, temporar sau permanent, și/sau șterge contul de Membru, inclusiv conținutul acestuia.
Cauzele de încetare includ, în special, următoarele cazuri:
a) Membrul Beneficiar nu respectă prevederile din acest set de T&C, inclusiv alți termeni și condiții aplicabile de participare, în special, prin fraudarea condițiilor de participare și de atribuire a premiilor și/sau utilizare a Programului;
b) Membrul Beneficiar este implicat în analiza și/sau citirea automată de software, directoare, date sau conținut ce vizează Programul și/sau opțiunile oferite prin intermediul Site-ului, sau care pot înșela, sau simula anumite activități și/sau statusuri pe Site sau, în orice fel, exploata anumite funcții sau vulnerabilități ale Site-ului în vederea obținerii unor avantaje, pentru sine sau pentru alții, în ceea ce privește folosirea oricăror facilități oferite prin Program;
c) În orice alt fel, Membrul Beneficiar desfășoară o activitate ilicită, frauduloasă sau manipulatoare în contextul participării în Program și/sau în contextul utilizării oricărei optiuni/sectiuni din acesta.
Pentru claritate, Organizatorul va putea investiga/analiza și respectiv închide conturile angajaților sai și/sau afiliaților daca existe suspiciuni ca aceștia utilizează în mod abuziv și fraudulos Programul prin scanarea Cardurilor proprii în locul clienților.
d) De asemenea, acordul Partenerului cu Membrul Beneficiar va înceta automat la data încetării acordului cu Organizatorul în conformitate cu termenii și condițiile prevăzute în T&C Generale.
În cazul în care acordul cu Membrul Beneficiar a încetat din cauze imputabile acestuia:
a) Membrul Beneficiar nu va mai fi eligibil pentru atribuirea vreunui premiu în cadrul oricăror promoții / oferte / campanii sau alte loterii publicitare;
b) Organizatorul va avea dreptul să solicite rambursarea oricăror premii deja livrate Membrului Beneficiar;
c) Organizatorul va putea iniția orice procedură judiciară sau extrajudiciară pentru recuperarea oricărui prejudiciu cauzat ca urmare a încălcării acestui set de T&C și a oricăror termeni și condiții aplicabile ofertelor si beneficiilor din cadrul Programului.
- Suspendarea contului de Membru Beneficiar:
În cazul în care un Membru nu înregistrează nicio tranzacție sau interacțiune cu Programul într-un interval neîntrerupt de 24 de luni, Organizatorul poate suspenda contul respectivului Membru. Organizatorul va informa Membrul Beneficiar cu privire la operațiunea de suspendare, utilizând datele de contact disponibile în contul acestuia.
Membrul va putea reactiva contul aferent Programului in termen de 6 luni de la data informării privind suspendarea contului, urmând pașii descriși în mesajele de informare transmise de Organizator. La expirarea termenului suplimentar de 6 luni, dacă respectivul Membru nu parcurge pașii de reactivare, contul acestuia aferent Programului va fi permanent sters.
Acțiunea de suspendare sau de inactivare atrage după sine imposibilitatea de a mai accesa Programul pana la o noua inregistrare.
- Netransmisibilitate
Cardul Sport & Bonus nu este transmisibil si poate fi folosit exclusiv de catre Beneficiarul inregistrat al Programului care si-a insusit prezenta declaratie, exceptand situatia in care exista acordul scris al Organizatorului. Organizatorul poate cesiona drepturile și obligațiile din acest set de T&C cu informarea prealabilă a Membrului respectiv.
- Prelucrarea datelor cu caracter personal
Organizatorul actioneaza in calitate de unic operator, astfel cum este definit de Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”) iar Partenerii aderenti vor indeplini rolul de Persoana Imputernicita in relatie cu Organizatorul,
Pentru mai multe detalii in legatura cu prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, va rugam consultati Nota de informare, disponibila in magazinele fizice ale Partenerilor si online, pe www.sportandbonus.com, www.sportvision.ro, www.buzzsneakers.ro si www.tike.ro.
- Modificari ale prezentelor Termeni si Conditii
Organizatorul poate opera modificări in ceea ce priveste regulile aferente Programului. In cazul in care prevederile prezentului Regulament vor fi modificate in mod nesemnificativ, Organizatorul poate considera aceste modificari ca fiind acceptate in mod tacit.
In cazul in care prevederile prezentului Regulament vor fi modificate in mod semnificativ, Organizatorul va informa Beneficiarii Programului in mod corespunzator despre actualizarile efectuate, prin postarea informatiei pe siturile dedicate programului, la sectiunea corespunzatoare si direct prin e-mail/sms. Va rugam sa verificati cu regularitate paginile www.sportvision.ro, www.buzzsneakers.ro si www.tike.ro si www.sportandbonus.com pe care Operatorul va publica Termenii si conditiile actualizate ale Programului „Sport&Bonus”. Utilizarea cardul de loialitate Sport&Bonus dupa operarea modificarilor are valoarea unui acord tacit din partea Beneficiarului fata de modificarile intervenite.
Nu se renunță la niciun drept şi nu se admite nicio încălcare decât dacă respectiva renunțare sau respectivul acord este făcută / făcut în scris şi semnată / semnat de către partea despre care se pretinde că a renunțat sau şi-a dat acordul. Niciun acord din partea oricăreia dintre părți cu privire la o încălcare şi nicio renunțare la o încălcare de către cealaltă parte, în mod expres sau implicit, nu va constitui acordul cu privire la, renunțarea la, sau admiterea oricărei alte încălcări sau a oricărei încălcări ulterioare.
ANEXA 1.
NOTA DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
PRIN PROGRAMUL SPORT&BONUS
- Informatii generale privind Partenerii Programului:
Pentru organizarea si desfasurarea Programului, Sport Vision Trading S.R.L și Sport Time Trade S.R.L., in calitate de organizatori („Partenerii") , astfel cum sunt definiti prin Termenii & Conditiile Programului Sport&Bonus („Programul"), vor prelucra o serie de date cu caracter personal în linie cu Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”).
Partenerii înțeleg importanta respectării prevederilor GDPR si au luat toate masurile tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurării securității si legalității datelor cu caracter personal aparținând persoanelor care se înscriu în Program („Beneficiarii). În cadrul Programului Sport Vision acționează în calitate de operator de date cu caracter personal fiind entitatea care determină scopurile, mijloacele și alte particularități esențiale ale datelor dvs. Sport Time va avea un rol limitat, acționând în calitate de persoană împuternicită pe următoarele paliere: înrolarea dvs. în magazinele Sport Time; validarea cardurilor și oferirea de beneficii în magazinele Sport Time; gestionarea și direcționarea eventualelor plângeri pe care le depuneți direct la Sport Time, cercetarea și remedierea eventualelor incidente/deficiențe constatate în desfășurarea Programului.
Sport Vision d.o.o. va acționa ca operator asociat cu Sport Time în linie cu limitele descrise în Politica generală de confidențialitate disponibilă la https://www.buzzsneakers.ro/politica-de-confidentialitate.
Sport Vision și Sport Time vor colecta datele prin intermediul formularului de Aderare și acestea vor fi centralizate într-o aplicație dedicată unde va avea acces doar Sport Vision (la acest moment aplicația furnizată de Omega). Partenerii se vor informa în mod reciproc cu privire la orice modificări vor surveni în legătură cu datele prelucrate.
- Datele cu caracter personal prelucrate
Vor fi prelucrate următoarele categorii de date cu caracter personal pentru desfășurarea Programului:
- Date de identificare: prenumele si numele;
- Date de contact: număr telefon mobil; e-mail; orașul de reședință;
- Date demografice: sexul, data nașterii;
- Date de cont: codul cardului de membru, bonusurile și avantajele asociate contului Beneficiarului acumulate/folosite, opțiunile dvs. privind comunicările comerciale și personalizarea acestora;
- Istoric de cumpărături: magazinul vizitat/magazinul online, frecvența utilizării codului cardului de membru, tipul produselor achiziționate, cantitatea şi valoarea fiecărui produs și valoarea tuturor achizițiilor per sesiune de cumpărături, reducerile utilizate şi promoțiile accesate, precum și modalitatea de plată, preferințe de cumpărături;
- Date privind interacțiunea cu beneficiile: frecvența utilizării codului de membru și statusul contului Beneficiarului (activ/inactiv); informații privind modul de utilizare a beneficiilor oferite în cadrul Programului (e.g. participarea la promoții / oferte, accesarea voucherelor etc.);
- Date privind solicitările/plângerile dvs. privind Programul sau datele dvs.: obiectul solicitării, titularul, detalii privind solicitarea/plângerea, stadiul acesteia, etc.
- Date deduse: această categorie include datele generate sau deduse de Parteneri pe baza datelor pe care le deținem despre dvs., respectiv Datele de identificare, Datele privind istoricul de cumpărături, Datele demografice și Datele privind interacțiunea cu beneficiile din Program. Putem deduce / estima preferințele dvs. de consum pe baza analizelor efectuate de noi utilizând aceste date despre dvs., inclusiv prin compararea cu datele altor Beneficiari ai Programului, și astfel vă putem genera un anumit profil.
- Sursele din care primim date
Putem primi datele de mai sus de la lit. a-g direct de la dvs. prin formularul de aderare sau ulterior în cadrul participării la Program. Datele de la lit. h le putem genera direct din datele pe care le avem deja cu privire la dvs. și participarea în Program. De asemenea, în funcție de Partenerul prin care aderați/cu care interacționați, datele de la literele a-h ne pot fi furnizate de acesta. Mai putem primi date de la agenții pentru sondaje și studii de piață, spre exemplu nr. dvs. de telefon și feedbackul cu privire la produsele noastre,autorități sau instituții publice, spre exemplu în contextul unor investigații judiciare, solicitări ale instanțelor de judecată, solicitări legate de plângerile depuse de dvs. (caz în care putem afla anumite informații despre dvs.) și persoanele care vă reprezintă sau ne contactează în numele dvs.
- Scopurile și temeiurile prelucrării datelor cu caracter personal
Partenerii prelucrează date cu caracter personal pentru aducerea la îndeplinire a scopurilor descrise în cadrul acestei secțiuni, în baza temeiurilor legale detaliate, astfel cum urmează:
4.1. Participarea la program și accesarea de discounturi, puncte bonus și beneficii adiționale
Pentru scopul înrolării în Program și accesării conturilor aferente Beneficiarilor vom prelucra: (i) Date de identificare; (ii) Date de contact (doar numărul de telefon trebuie furnizat obligatoriu, furnizarea e-mailului fiind opțională pentru acest scop); (iii) Date de cont, (iv) Date privind interacțiunea cu Beneficiile.
Datele pe care le solicităm sunt necesare pentru a asigura accesul Beneficiarilor la Program și/sau la beneficiile aferente. Refuzul de a furniza datele semnalate de noi ca fiind obligatorii poate împiedica încheierea acordului cu dvs., poate afecta buna executare a acestuia, sau poate conduce la suspendarea beneficierii de Program ori chiar la încetarea acordului încheiat.
Temeiuri: (i) încheierea și executarea contractului, pentru orice operațiuni de prelucrare ca au o legătură strânsă cu Regulamentul Programului și ale căror limite nu sunt stabilite expres prin prevederile legale; (ii) interesele noastre legitime de a dovedi executarea obligațiilor noastre contractuale, ori după caz, neexecutarea obligațiilor dumneavoastră contractuale ori imputarea neexecutării contractului.
În lipsa furnizării datelor obligatorii pentru înrolarea în Program (numele, prenumele, data nașterii și numărul de telefon), nu vă putem crea cont și nu veți putea beneficia de ofertele/promoțiile specifice Programului.
4.2. Marketing. Personalizarea ofertelor și experiențelor în cadrul Programului
a) Comunicări comerciale
Dorim să vă utilizăm Datele de Contact pentru a vă ține la curent cu privire la produsele și serviciile Partenerilor pentru a vă promova brandul și activitatea acestora.
În acest context, este posibil: să vă transmitem buletine informative, materiale publicitare (de tip white-paper) sau alte materiale similar și să vă invităm să participați la sondaje, respectiv să vă transmitem sau, după caz, să vă informăm cu privire la oferte, promoții, concursuri sau loterii promoționale.
În funcție de opțiunea dvs., vă putem contacta prin: telefon și/sau e-mail.
Temei juridic: consimtamantul dvs. pentru primirea unor astfel de comunicări.
Dacă vă veți retrage consimțământul pentru toate canalele de comunicare sau pentru comunicări privind un anumit tip de produs pe care îl furnizăm, nu veți mai primi comunicări comerciale de la noi.
b) Personalizarea ofertelor și experiențelor în cadrul Programului
Cu acordul dumneavoastră ținem evidența istoricului dvs. de cumpărături și a profilului demografic pentru a face predicții despre interesele și comportamentul dumneavoastră de consum rezultate din acestea și a vă oferi recomandări, precum și oferte de produse sau experiențe cât mai relevante, în acord cu profilul și ariile dumneavoastră de interes.
Pentru acest scop, optional, dacă doriți să primiți mesaje personalizate conform profilului dvs., ne veți furniza date privind sexul si orasul dvs. de resedintă. Profilul Beneficiarului va fi întocmit in baza categoriilor de date furnizate de Beneficiar (nume, prenume, telefon, e-mail, categoria de vârstă, sex, oraș de reședință) la care se adaugă datele privind istoricul achizițiilor, canalele de vânzare (magazine fizice și/sau online) și preferințe de cumpărături.
Utilizăm algoritmi și metode de calcul statistice și probabilistice pentru a determina un anumit profil asociat unui Beneficiar care arată un potențial interes al acestuia pentru anumite tipuri de produse, la un anumit moment dat. Procesul de analiză se realizează inclusiv prin analiza și compararea datelor între Beneficiari.
Dacă nu ne furnizați datele cerute pentru acest scop – sexul și reședința, veți primi comunicări personalizate fără însă a include în relevanța acestora pentru dvs. cele 2 date. Astfel, profilul dvs. nu va include cele două informații și nu va fi influențat de acestea și este posibil ca ofertele pe care le primiți să nu fie uneori relevante pentru dvs.
Temeiul: Consimțământul dvs. pentru analiza și personalizarea ofertelor și altor beneficii
Dacă vă retrageți consimțământul pentru acest tip de prelucrare, Partenerii nu vor mai putea personaliza ofertele și beneficiile care vă sunt oferite.
Comunicarea ofertelor personalizate se poate face utilizând datele de contact ale dvs. – numărul de telefon și e-mailul dvs., dacă am obținut acordul dvs. pentru astfel de comunicări, conform detaliilor incluse în această informare.
c) Realizarea de studii de piață, analize și rapoarte privind activitatea în cadrul platformei, protecția activității
Suntem constant preocupați de îmbunătățirea serviciilor noastre și a relației cu dvs., respectiv a ofertelor/beneficiilor pe care vi le oferim. Astfel, derulăm studii, sondaje, activități de cercetare a pieței, precum și analize interne cu privire la modul în care utilizați produsele noastre și interacționați cu noi, inclusiv privind gradul dumneavoastră de satisfacție. În acest context, putem utiliza servicii ale agențiilor de cercetare a pieței. Putem prelucra datele dumneavoastră personale inclusiv pentru a vă contacta în vederea furnizării unor detalii cu privire la feedbackul primit, pentru a răspunde mai bine nevoilor dvs..
Sport Vision poate crea date agregate și anonimizate pe baza informațiilor extrase din studii (precum grupuri de vârstă, profiluri ale temelor de interes, preferințe, regiuni geografice și alte informații fără rol de identificare) cu privire la Beneficiari și le poate pune la dispoziția grupului de societăți din care face parte și/sau a Sport Time. Întotdeauna vor fi utilizate date cu caracter personal numai dacă o atare utilizare este strict necesară pentru îndeplinirea obiectivului propus. Ca regulă, datele agregate vor fi anonimizate, respectiv nu vor conține informații specifice identificabile despre o anumită persoană. Sport Time va primi exclusiv date în formă agregată.
Prelucrăm următoarele categorii de date în acest scop: (i) Date de identificare, (ii) Date de contact, (iii) Date de cont; (iv) Date demografice; (v) Istoric de cumpărături.
Participarea dvs. la studiile sondajele noastre este voluntară. Dacă nu doriți să participați la sondajele sau studiile noastre sau, după caz, să ne furnizați anumite informații pentru acest scop, este posibil să nu implementăm sau să ținem cont de anumite sugestii ale dumneavoastră sau alte aspecte de interes pentru dumneavoastră. Refuzul dumneavoastră de a participa la astfel de studii sau sondaje, și implicit lipsa unor informații demografice, pot influența personalizarea ofertelor oferite în cadrul Programului.
Temeiuri: interesele noastre legitime de a cunoaște opinia și preferințele Beneficiarilor cu privire la produsele noastre, precum și de a ne optimiza activitatea și a identifica noi oportunități de dezvoltare și promovare a produselor noastre, inclusiv a Programului și a beneficiilor din cadrul Programului.
4.3.Organizarea și participarea la campanii / loterii promoționale
Vom utiliza Datele de identificare, Datele de contact și Datele de cont pentru scopul organizării diverselor concursuri și loterii publicitare în cadrul Programului.
În contextul organizării acestor campanii/loterii prelucrarea datelor cu caracter personal poate fi necesară și pentru: (i) formalități pentru acordarea premiilor revendicate, investigarea fraudelor, aplicarea regulilor de participare la concursuri; (ii) îndeplinirea obligațiilor legale cum ar fi: plata impozitelor și a contribuțiilor relevante, raportarea către autoritățile fiscale relevante și ținerea unor evidențe contabile; publicarea numelui câștigătorilor și a premiilor acordate în cadrul concursurilor cu premii organizate; operațiunile ce țin de facturarea produselor achiziționate oferite ca premii.
Temeiuri: (i) consimțământul dvs. pentru a vă înscrie și participa la loteriile / campaniile noastre; (ii) interesul legitim pentru a asigura condițiile necesare desfășurării și organizării campaniilor / loteriilor publicitare la care participați, soluționarea oricăror plângeri în legătură cu organizarea și desfășurarea campaniilor și acordarea premiilor, punerea în aplicare a prevederilor regulamentelor campaniilor, inclusiv investigarea eventualelor încălcări ale prevederilor acestora; și (iii) îndeplinirea obligațiilor legale aplicabile Partenerilor acestor campanii/loterii promoționale.
În funcție de specificul campaniilor sau loteriilor publicitare organizate în cadrul Programului, puteți fi invitat să furnizați și alte date cu caracter personal, pot fi aplicabile și alte scopuri pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Detaliile privind condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal aplicabile pentru fiecare campanie / loterie promoțională relevantă vor fi incluse în regulamentele / termenii și condițiile de organizare și desfășurare aplicabile acestora.
- Gestiune economico-financiară și administrativă. Analize și investigații pentru uz intern
Prelucrăm datele dvs. pentru a organiza în mod optim și pentru a eficientiza activitatea noastră. În acest sens, putem utiliza datele, printre altele:
- pentru a îmbunătăți și optimiza activitatea noastră, precum și produsele noastre.
- pentru a ne susține poziția în diverse investigații, proceduri administrative și judiciare, litigii legate de Program în care suntem implicați.
- în contextul diverselor analize, proceduri de audit intern și/ sau investigații pe care le derulăm, din proprie inițiativă sau ca urmare a primirii unei sesizări de la o terță entitate (inclusiv autorități publice).
- gestionarea controalelor/ investigațiilor declanșate de autoritățile publice.
Putem utiliza: date legate de contul dvs. de Beneficiar, în funcție de tipologia investigației/scopului urmărit; date conținute în raportările și documentația noastră contabilă specifică.
Temeiuri:
(i) interesul nostru legitim de a ne îmbunătăți serviciile și relația cu clienții dar și de a ne apăra interesele și drepturile, de a gestiona în mod corespunzător procesul de acordare a ofertelor/beneficiilor;
(ii) obligațiile noastre legale, precum cea de a de a păstra înregistrări și documentația contabilă suport cu privire la ofertele/beneficiile acordate în cadrul Programului, ori cea de a pune la dispoziția autorităților anumite date/documente legate de Program și/sau Beneficiari.
Pentru acest scop putem obține datele de la dvs., autoritățile competente (spre exemplu, OPC, ANSPDCP), când circulă cu noi notificări privind plângeri/sesizări/alte aspect; alte persoane, care ne pot furniza date conform solicitării dvs., atunci când acționează ca împuterniciții dvs. în relația cu noi.
- Asistența și gestionarea relației cu Beneficiarii
Putem prelucra datele dvs. pentru: (i) managementul oricăror întrebări sau solicitări pe care le puteți avea dvs. sau alte persoane cu privire la produsele noastre/relația contractuală cu noi, inclusiv pentru a vă furniza orice informații impuse de lege; transmiterea de mesaje privind particularitățile Programului, precum: modificarea termenilor și condițiilor noastre sau scoaterea unor beneficii/oferte, încetarea contractului, sau particularități ale beneficiilor/ofertelor pe care le-ați accesat.
Pentru acest scop putem utiliza oricare dintre datele menționate în această informare care sunt necesare soluționării solicitării/plângerii legate de Program precum și orice alte date furnizate de dvs. prin intermediul solicitărilor și documentelor depuse în susținerea acestora.
Temeiuri: (i) încheierea și executarea contractului în ceea ce privește activitățile strâns legate de acordarea și accesarea ofertelor/beneficiilor acordate în cadrul Programului; (ii) interesele noastre legitime de a asigura buna executare a contractului și o relație bună cu dvs. și de a ne apăra drepturile și interesele în proceduri judiciare, administrative sau similare, respectiv de a gestiona în mod corespunzător orice solicitare pe care ne-o transmiteți;
(iii) obligații legale specifice în materie (ex., prelucrarea anumitor date în mod obligatoriu în formularul dedicat sesizării și pentru soluționare, obligația de a păstra evidențe ale beneficiilor/ofertelor, etc.),ț
Datele pe care vi le solicităm pentru soluționarea solicitărilor/plângerilor sunt obligatorii/necesare pentru soluționarea adecvată a solicitărilor dvs.. Refuzul dvs. de a furniza acele date poate împiedica ori afecta soluționarea în integralitate a cererii dvs. (e.g., refuz din lipsă de informații suficiente, întârzieri, soluționare parțială, etc.), și implicit beneficiile/ofertele acordate, dacă acestea depind de soluționarea cererii dvs..
- Arhivarea documentelor și informațiilor
Datele dvs. vor fi prelucrate și în scop de arhivare/păstrare a istoricului dvs. de Beneficiar. Astfel, acestea pot fi pseudonimizate, criptate, șterse, copiate, arhivate propriu-zis ori suporta alte operațiuni similare pentru a ne permite să le păstrăm în sistemele noastre în linie cu termenele de retenție specifice.
Temeiuri: (i) respectarea obligațiilor legale care ne impun păstrarea anumitor date/documenteș (ii) interesele noastre legitime de a ne conforma anumitor standarde/cerințe legale, respectiv de a păstra dovezi cu privire la interacțiunea cu dvs. în calitate de Beneficiar pentru a ne putea apăra drepturile și interesele în contextual unor neînțelegeri/controale, respectiv pentru a vă putea pune la dispoziție informații privind datele dvs. conform GDPR.
- Apărarea drepturilor și intereselor Partenerilor și ale Beneficiarilor. Conformarea noastră cu orice obligații legale
Putem prelucra datele dvs. pentru ne apăra drepturile (inclusiv dreptul de proprietate) sau pentru a proteja interesele Beneficiarilor, în contextul unor litigii sau dispute potențiale sau existente în care putem fi implicați, indiferent de natura acestora și de autoritatea în fața căreia se derulează. În cadrul acestor proceduri, putem primi sau comunica terților datele dvs. cu caracter personal (de ex. instanțe, autorități publice, părțile din dispută, avocați) sau poate fi necesar să dezvăluim informațiile dvs. pentru a ne respecta obligația legală de a răspunde solicitărilor venite din partea autorităților. Vom furniza datele dvs. cu caracter personal doar dacă, după o evaluare temeinică, considerăm că avem obligația legală de a proceda astfel.
Pentru acest scop putem prelucra oricare dintre categoriile de date din platforma Programului menționate mai sus, adecvate tipului de procedură/investigație/litigiu/audit oficial, respectiv dreptului pe care îl apărăm.
- : (i) interesele noastre legitime sau ale celorlalți Parteneri de apăra drepturile și interesele în contextul unor situații în care imaginea și interesele ar fi expuse sau afectate, respectiv de a păstra dovezi cu privire la drepturile și interesele noastre precum și conformarea noastră cu obligații legale specifice (spre exemplu, soluționarea plângerilor în termenul impus de lege ori protecția datelor, maniera de soluționare, identificarea și dovada identificării clienților/altor solicitanți înainte de a face modificări în comenzi/de a furniza date privind conturile Beneficiarilor, etc).; (ii) obligațiile noastre legale, precum cele de a ne conforma solicitărilor autorităților publice/instanțelor/altor instituții publice care au competența de a ne impune anumite operațiuni de prelucrare; obligația de a arhiva anumite documente/informații potrivit regulilor de arhivare ori altor reglementări aplicabile Partenerilor; obligația de a notifica incidente de confidențialitate/securitate autorităților competente, etc.
Putem obține date de la oricare din sursele menționate la scopurile de mai sus, precum și de la autoritățile, instituțiile sau instanțele implicate.
În anumite situații, refuzul de a ne furniza date poate atrage răspunderea dvs. contractuală sau civilă în relația cu Partenerii, alte persoane ale căror drepturi/interese ar fi afectate.
- Fuziuni și Achiziții
Dacă suntem implicați într-o tranzacție de drept societar (de exemplu, fuziune, divizare sau vânzare a afacerii), vom transmite către sau, după caz, vom primi de la entitățile implicate datele dvs. Cu caracter personal.
Transferăm/primim datele dvs. Cu caracter personal și cu scopul integrării bazelor de date cu clienții societăților implicate în tranzacție. În acest scop, transferăm societăților implicate în tranzacție anumite Date de Contact, Date de Cont sau alte date ce țin de dvs. Ca Beneficiar pentru integrarea bazelor de clienți în ransferal în care dumneavoastră sunteți deja client al celeilalte transfera implicate în tranzacție.
În transferul unei tranzacții societare planificate (de ex. În care Grupul nostru sau noi cumpărăm sau vindem o afacere), putem folosi (transfera comunica părții implicate în tranzacție) datele dvs. Cu caracter personal pentru a identifica și planifica cea mai bună modalitate de realizare rapidă și eficientă a oricăror oportunități comerciale și eventuale îmbunătățiri ale produselor în transferul respectivei tranzacții societare. De exemplu, putem comunica sau obține anumite date ale clienților, precum, Date de Contact, Date de Cont (de ex. Tipul de oferte/beneficii utilizate). Ca regulă aceste informații vor fi transmise/primite în formă pseudonimizată sau anonimizată.
În toate cazurile, vom comunica sau prelucra suplimentar (după caz) datele cu caracter personal numai în baza unei analize adecvate și a unor măsuri de reducere a riscurilor pentru a ne asigura că nu sunt drepturi fundamentale prevalente ale persoanelor vizate care ar putea să fie afectate.
Temei juridic: interesul legitim al Partenerului relevant și/sau al entității terțe (parte la tranzacție) de a identifica, planifica și implementa cea mai bună modalitate de realizare rapidă și eficientă a oricăror oportunități comerciale și de integrare a bazelor de date cand este cazul și eventuale îmbunătățiri de servicii.
- Perioada de stocare
Datele cu caracter personal ale Beneficiarilor Programului vor fi prelucrate dupa cum urmeaza:
- Pe durata prevăzută de lege in situatiile in care exista acte normative aplicabile in acest sens (de ex. in cazul registrelor de contabilitate obligatorii și a documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară pentru o durată de 5 ani/10 ani în funcție de document, etc.);
- pe durata derulării Programului pentru datele cu caracter personal necesare in executarea contractului încheiat cu dvs. pentru înrolarea în Program, daca legislația aplicabila nu prevede o perioada mai indelungată pentru prelucrare ori celelalte scopuri nu justifică păstrarea pe o perioadă mai îndelungată;
- până la expirarea termenului de prescripție aplicabil (de regulă termenul general de 3 ani), în ceea ce priveste cazurile în care oricare dintre Parteneri ar avea un interes legitim să păstreze anumite date cu caracter personal în legătura cu un potențial litigiu/procedură ce ar putea să apară între părți, respectiv pe durata unui atare litigiu, până la soluționarea sa definitivă;
- pentru o perioadă de 3 ani de la soluționarea solicitării/plângerii dvs. datele legate de solicitare/plângere, respectiv, după caz, pe durata procedurilor oficiale conexe în relația cu dvs., autoritățile competente, reprezentanții dvs., până la soluționarea definitivă a acestora și executarea oricăror obligații corelative și pentru o perioadă de 3 ani ulterior, pentru a dovedi executarea obligațiilor specifice unde este cazul sau pe durata solicitată de dvs. pentru apărarea drepturilor și intereselor dvs. ori ale unei terțe persoane care are un interes legitim în acest sens, respectiv durata impusă de autoritatea implicată;
- pentru o perioadă de 3 ani de la încetarea participării dvs. în Program/închiderea Programului a dovezii informării dvs. și a opțiunilor de marketing exprimate, respectiv retragerii acordului dvs., dacă acestea nu fac obiectul unei solicitări/plângeri/litigiu; profilurile generate cu privire la dvs. vor fi periodic șterse fiind înlocuite cu profilul actualizat generat periodic;
- pe durata investigațiilor/procedurilor/auditurilor, inclusiv procedurilor de recuperare și ulterior soluționării pentru o durată de 3 ani sau, după caz, pe durata impusă de autoritățile publice, în limitele competențelor acestora;
- în cazul datelor ce stau la baza studiilor, sondajelor, analizelor cu rezultate anonimizate – pe durata necesară transformării în statistici anonimizate, dar nu mai mult de 6 luni de la desfășurarea sondajului/studiului de piață ori a analizei/studiului intern. În cazul în care nu sunt anonimizate, rezultatele studiilor, sondajelor, analizelor vor fi păstrate 1 an de la data generării acestora și nu vor fi făcute publice.
- 6 luni, pentru inregistrarile efectuate prin call center;
- până la retragerea consimțământului pentru prelucrarile de date personale întemeiate exclusiv pe consimțământ. Dupa dezabonare, respectiv dupa incetarea Programului Sport&Bonus, cardul va fi dezactivat si beneficiarul nu va mai primi comunicări comerciale legate de programul Sport& Bonus dar datele cu caracter personal ale beneficiarilor vor mai fi păstrate pentru termenele specifice menționate mai sus, aplicabile după caz, după care vor fi șterse.
- Destinatarii datelor
Partenerii vor transmite/acorda acces/divulga datele cu caracter personal prelucrate conform prezentei note de informare, în principal și doar în măsura în care acest lucru este necesar, către următoarele categorii de entități:
- Sport Time în calitate de Partener, acționând ca persoană împuternicită va avea un acces limitat la date, respectiv: datele dvs. din Formularul de Aderare, datele dvs. furnizate prin intermediul unor solicitări/plângeri, datele colectate în contextul unor deficiențe/plângeri, alte date generate din aceste informații.
- prestatori de servicii de publicitate, agenții de marketing, agenți de sondare a pieței, așa cum sunt detaliați în Politica de confidențialitate a Sport Vision;
- furnizori de servicii CRM, așa cum sunt detaliați în Politica de confidențialitate a Sport Vision;
- furnizorii cardului specific Programului (la acest moment colaborăm cu Card Systems, localizat în Europa, cu serverele în Europa)
- furnizorii platformei specifice Programului (la acest moment colaborăm cu Omega, localizat în Serbia)
- furnizori de servicii de tip server hosting/cloud (la acest moment colaborăm cu Omega, localizat în Serbia, pentru stocarea platformei Programului, respectiv cu GTS Telecom localizat în Bucuresti, cu serverele în Europa pentru stocarea datelor în cloud )
- furnizorul platformei in care funcționează magazinele online www.sportvision.ro, www.buzzsneakers.ro si www.tike.ro (la acest moment NB Soft localizat în Serbia)
- furnizori de platforme și de servicii de integrare și actualizare a platformelor: furnizorul platformei ERP (SAP Systems) utilizată de Parteneri (la acest moment M&I Systems localizat în Serbia, prestatorul de servicii de integrare și actualizare a platformelor SAP Systems și Atlantis și furnizor al platformei Atlantis.
- prestatori de servicii de comunicații electronice așa cum sunt detaliați în Politica de confidențialitate a Sport Vision;
- autorități publice/ instanțe, în cadrul procedurilor oficiale când primim solicitări de la acestea;
- prestatori de servicii de consultanță de afaceri, juridice, contabile, audit;
- notari;
- entitățile participante la fuziuni/achiziții, după caz.
Strict pentru scopul înrolării în Program și beneficierii de ofertele/beneficiile specifice acestuia oferite de Parteneri datele sunt prelucrate și stocate în Uniunea Europeană, cu excepția accesării acestora din Serbia de către Sport Vision d.o.o ori subcontractorii acestei entități. Asigurăm securitatea și confidențialitatea datelor dvs. în acest context prin încheierea clauzelor standard obligatorii aprobate prin Decizia CE 2021/2015 cu această entitate, disponibile la cerere.
Pentru scopurile tratate în această notă de informare pot exista și alți destinatari ai datelor, respectiv alte transferuri de date specifice Sport Vision asa cum sunt descrise in Politica de confidentialitate a Sport Vision.
- Alte operațiuni corelative Programului
Pentru alte operațiuni decât cele strâns legate de Program, precum accesarea propriu-zisă a ofertelor de către Beneficiari în relația cu Partenerul relevant, logarea în contul de client al Partenerului, livrarea produselor, managementul plăților, facturare etc. și scopurile generice corelative acestor operațiuni (ex., gestionare plângeri, arhivare, apărare drepturi, etc.) se vor aplica Politicile de confidențialitate specifice fiecărui Partener întocmai, în aceste cazuri fiecare Partener acționând în calitate de operator independent. Acestea sunt disponibile fie la cerere fie online astfel:
Sport Vision Trading S.R.L.: https://www.buzzsneakers.ro/politica-de-confidentialitate
- Drepturile privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Beneficiați de următoarele drepturi:
- Dreptul de acces – (i) puteți obtine din partea oricărui Partener o confirmare că prelucrează sau nu date personale care vă privesc și, în caz afirmativ, toate informațiile menționate în această notă de informare, inclusiv drepturile dvs. existenta unui proces decizional automatizat incluzand crearea de profiluri, mentionat la articolul 22 alineatele (1) si (4) din GDPR, precum si, cel putin in cazurile respective, informatii pertinente privind logica utilizata si privind importanta si consecintele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată și garantiile adecvate implementate pentru transferurile de date în state cărora nu li se recunoaște un nivel de protecție adecvat in temeiul articolului 46 din GDPR; Respectiv
(ii) la solicitarea dumneavoastră, Partener o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrarii sau pe care le-ați solicitat expres, dacă furnizarea acestor date nu aduce atingere drepturilor altor persoane, caz în care vă vom indica ce date nu vă putem furniza.
- Dreptul la rectificarea datelor – puteți de a obtine de la Parteneri, fara intarzieri nejustificate, modificarea (corectare sau actualizare) ori completarea datelor cu caracter personal care va privesc.
- Dreptul la ștergerea datelor – puteți obtine stergerea datelor cu caracter personal care va privesc (conform articolului 17 din GDPR), fara intarzieri nejustificate, cu exceptia anumitor ipoteze prevazute de GDPR, respectiv:
- datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
- va retrageti consimtamantul in baza caruia are loc prelucrarea in masura in care prelucrarea se bazeaza exclusiv pe consimtamant si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
- va opuneti prelucrarii efectuata in scopul intereselor legitime urmarite de Parteneri sau de o terta parte si nu exista motive legitime care sa prevaleze fata de interesele/drepturile si libertatile dvs. fundamentale in ceea ce priveste prelucrarea sau va opuneti prelucrarii in scopuri de marketing direct
- datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
- datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale care revine Partenerilor in temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidenta caruia se afla acesta;
- datele au fost colectate pentru oferirea de servicii ale societății informaționale.
- Dreptul la restrictionarea prelucrarii – Aveti dreptul de a obtine restrictionarea prelucrarii (conform articolului 18 din GDPR) in urmatoarele cazuri :
- contestati exactitatea datelor, pentru o perioada care ii permite Partenerului/Partenerilor sa verifice exactitatea datelor;
- prelucrarea este ilegala, iar dvs va opuneti stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;
- Partenerii nu mai au nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar dvs. le solicitati pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; sau
- v-ati opus prelucrarii in conformitate cu articolului 21 alineatul (1) din GDPR, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei vizate.
- Dreptul la portabilitatea datelor – puteți primi datele dumneavoastra cu caracter personal (conform articolului 20 din Regulament) pe care le-ati furnizat catre Parteneri, intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, si la transmiterea acestora catre alt operator, fara obstacole din partea Partenerilor, in cazul in care:
- prelucrarea se bazeaza pe consimtamant sau pe contractul încheiat cu Partenerii prin înrolarea în Program ori contractele subsecvente prin participarea la campanii specifice/loterii ; si
- prelucrarea este efectuata prin mijloace automate.
In cazul exercitarii dreptului la portabilitatea datelor cu caracter personal, acestea pot fi transmise in mod direct de la Parteneri la un alt operator indicat de catre dvs. in mod expres, acolo unde acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
- Dreptul la opozitie atunci cand prelucrarea este efectuata in scopul intereselor legitime urmarite de Parteneri sau de o parte terta – vă puteți opune oricând, din motive legate de situatia particulara in care va aflati, prelucrarii efectuate in scopul n scopul intereselor legitime urmarite de Parteneri sau de o terta parte. In acest caz, Partenerii nu vor mai prelucra datele dvs cu caracter personal, cu exceptia cazului in care demonstreaza ca au motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor dvs. sau ca scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
- Dreptul de opozitie la prelucrarea in scop de marketing direct – vă puteți opune in orice moment prelucrarii in acest scop a datelor cu caracter personal care va privesc, inclusiv analizelor și segmentărilor specifice in masura in care este legata de marketingul direct respectiv, fără a fi nevoiți să indicați motivele pentru care vă opuneți.
- Dreptul de retragere a consimtamantului – dacă prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dvs., vă puteți retrage in orice moment consimtamantul. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului înainte de retragerea acestuia, ci doar pentru viitor. Simpla retragere nu înseamnă că datele dvs. vor fi șterse automat, ci pot fi păstrate pentru celelalte scopuri, după caz.
Accesând zona de setari dedicată, aveți opțiunea de a gestiona oricând preferințele dvs. în ceea ce privește utilizarea datelor necesare pentru a beneficia de oferte și beneficii personalizate.
- Dreptul de a înainta o reclamație cu privire la maniera de prelucrare a datelor la Parteneri la coordonatele de contact indicate mai jos.
- Dreptul de a depune o plângere la autoritatea pentru protecția datelor:
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România www.dataprotection.ro respectiv dreptul de a exercita o acțiune în instanta.
Pentru exercitarea drepturilor menționate mai sus și orice informații suplimentare, puteți adresați solicitarea dvs. catre Sport Vision. Modificarea/corectarea datelor, copie după date, respectiv ștergerea datelor și retragerea consimțământului se va putea efectua și din contul de Beneficiar din platforma Programului.
Coordonatele de contact sunt următoarele:
·Sport Vision Trading S.R.L.
·În atenția responsabilului pentru protecția datelor: prin email protectiadatelor@sportvision.ro , prin poștă la adresa: Dinu Vintila, Nr.11, Cladirea Euro Tower, Etaj 7, Bucuresti, Sector 2.
Pentru protectia datelor dumneavoastra, pentru a preveni abuzul unor persoane rau-voitoare care ar urmari accesarea ori modificarea neautorizată în orice mod a datelor dumneavoastra, fiecare Partener vă poate solicita parcurgerea prealabila a unor pasi de identificare. Acesti pasi prealabili vor fi parcursi numai in masura in care avem indoieli rezonabile cu privire la identitatea persoanei vizate care adresează solicitarea (ex. primim solicitarea de pe o adresă de e-mail/poștală diferită față de cea din sistemele noastre ori de la o altă persoană ce susține că vă reprezintă) sau atunci când vorbim de operațiuni esențiale în contul dvs. precum ștergerea tuturor datelor, accesul la toate datele, modificarea datelor principale.
Dacă ne transmiteți cererile in format electronic pentru exercitare drepturilor dvs., informatiile vor fi furnizate tot in format electronic acolo unde este posibil, cu exceptia cazului in care solicitați informațiile într-un format.
Vom incerca sa raspundem cu promptitudine la orice solicitare venita din partea dumneavoastra si, in orice caz, in limitele de timp mentionate in mod expres de prevederile legale aplicabile, de regula o luna de la inregistrarea cererii. Aceasta perioada poate fi prelungita cu doua luni atunci cand este necesar, tinandu-se seama de complexitatea si numarul cererilor.
Partenerii va vor informa cu privire la orice astfel de prelungire prezentand si motivele intarzierii. In anumite situatii expres prevazute de legislatia aplicabila, putem taxa o cerere de acces care va lua in calcul costurile administrative necesare pentru indeplinirea cererii.