Ajutor pentru crearea unei cereri de returnare
Pentru a returna produsele, urmați acești pași:
1. Găsirea comenzii: Mai întâi, localizați comanda utilizând numărul comenzii/codul de livrare (AWB-ul) și adresa de email cu care a fost făcută comanda.
2. Alegerea unui produs de returnat: Selectați produsul pe care doriți să îl returnați din lista de comenzi.
3. Alegerea unui motiv pentru returnare: Selectați motivul corespunzător pentru returnare, de exemplu, „produsul nu corespunde descrierii”, „produs defect” sau „produs prea mic”.
4. Alegerea metodei de returnare: Alegeți cum doriți să returnați produsul – fie prin livrare personală la magazin (în acest caz, selectați un magazin din listă), fie prin serviciu de curierat.
5. Completați datele: Dacă comanda a fost cu plata la livrare, introduceți toate datele de contact necesare și numărul contului bancar în care va fi rambursată plata. Dacă ați plătit comanda online, suma va fi rambursată pe cardul cu care ați efectuat plata.
6. Crearea cererii: Bifați căsuța „Sunt de acord cu termenii și condițiile” și dați click pe „confirmă”. Sistemul va genera automat numărul cererii, codul și vă va informa despre pașii următori.
7. Adresa pentru returnarea comenzii: Quehenberger Logistics CTPark A1 – Km23, Cladirea BUW7 Strada Ion Ratiu 13 Jud. Giurgiu, Bolintin-Deal
După crearea cererii, veți primi o notificare despre statutul returnării și pașii următori.