pentru toate comenzile peste 400 RON

Plateste in siguranta cu cardul Visa sau MasterCard!

3 rate fără dobândă fără card de credit cu Klarna

Reclamații și retururi
19.01.2024.

Am primit un produs defect, ce procedură ar trebui să urmez?

Dacă ai primit comanda, dar ai constatat că produsele comandate nu corespund așteptărilor tale, nu se potrivesc cu produsele comandate sau au apărut alte probleme și neînțelegeri, te rugăm să ne suni în 24 de ore de la primirea expedierii la 031.229.94.33 sau trimite un e-mail cu datele tale (nume, prenume, telefon) la online@buzzsneakers.ro și spune-ne problema cu care te confrunți. Vei fi informat în cel mai scurt timp cu privire la procedura de urmat.

A fost util acest articol

Articole similare

Setări accesibilitate

Cursor
Ajustează dimensiunea cursorului
Schimbă culoarea cursorului
Ajustează dimensiunea fontului
Micșorează
Mărește
Resetează
Mărește afișajul ecranului
Mărește afișajul ecranului
Activează/dezactivează mod întunecat/luminos/monocrom
Mod întunecat
Mod luminos
Mod monocrom